Horeca in Control : úw bedrijfsoptimalisatie.

Horeca in Control biedt u dagelijks inzicht in uw bedrijfsadministratie. Hierdoor heeft u, als ondernemer, op iedere gewenst tijdstip financiëel inzicht en controle, ongeacht waar u zich bevindt. “In Control” zijn staat voor een innovatieve manier om uw bedrijf zo optimaal mogelijk aan te kunnen sturen. Door dagelijkse verwerking van uw bedrijfsgegevens heeft u inzicht in cruciale punten welke u helpen bij het maken van beslissingen en het bijsturen van uw onderneming. U bent niet meer afhankelijk van een eenmalig jaaroverzicht. Horeca in Control is een vertrouwelijke partner met één doel: ondernemersgemak.
 

Hoe we dat doen?

We creeëren een koppeling met onder andere uw kassa en uw bankrekening, zodat we elke dag up-to-date informatie krijgen die nodig is om u een zo optimaal mogelijk inzicht te geven. Dit gebeurt geheel automatisch zonder dat u daar iets voor hoeft te doen. Deze informatie verwerken we in uw financiële administratie, welke in overzichtelijke rapporten gepresenteerd worden. Aan de hand van deze rapporten, heeft u inzicht in de zaken die voor u van belang zijn om uw bedrijf zo optimaal mogelijk aan te kunnen sturen. Naast deze rapporten geven we de mogelijkheid om tot op het kleinste detail in te zoomen. Bijvoorbeeld uw verkoop, uitgespecifeerd per product variërend van een heel jaar tot een overzicht per dag, met daarbij de vergelijking met voorgaande jaren. Doordat de rapporten overzichtelijk opgebouwd zijn, hoeft u geen ingewikkelde cursus gevolgd te hebben om uw cijfers te kunnen begrijpen.
 

Wat zijn de kosten

We proberen alles zo eenvoudig mogelijk te maken, we hebben daarom 3 pakketten gemaakt voor Horeca bedrijven:
 
  Prijs per maand Prijs per loonstrookje
Horeca zonder personeel 149,-  
Horeca met 2 tot 5 medewerkers 199,- 8,99
Horeca met 6 tot 10 medewerkers 299,- 8,99

De opstartkosten zijn 199,- euro.
 

In het nieuws